Dane adresowe:
Urząd Miast i Gminy w Skokach ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki tel. 61 8 925 800 fax. 61 8 925 803
adres e-mail sekretariat@gmina-skoki.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek 9:00 – 17:00 wtorek – piątek 7:30 – 15:30
Urząd Miast i Gminy w Skokach ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki tel. 61 8 925 800 fax. 61 8 925 803
adres e-mail sekretariat@gmina-skoki.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek 9:00 – 17:00 wtorek – piątek 7:30 – 15:30
W sprawach skarg i wniosków Burmistrz przyjmuje w środy w godzinach 12:00 – 15:30 Istnieje możliwość umówienia się na konkretną godzinę spotkania – można to zrobić za pośrednictwem sekretariatu pod nr tel. 61 892 58 00.
Gmina Skoki
ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki
NIP: 766-19-68-104
REGON: 572140583
– sprawy merytoryczne: podatki 61 8925 819
– odpady komunalne 61 8925 816
– sprawy techniczne Platformy: dział IT tel. 61 8925 825
Elektroniczna skrzynka podawcza
Dostarczanie dokumentów elektronicznych do Urzędu (podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym) może odbywać się za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego lub osobiście.
Skuteczne złożenie drogą elektroniczną wniosku do Urzędu – zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji wymaga posiadania bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.gov.pl oraz profilu zaufanego.
Adres ESP ePUAP:
/UMIGS/SkrytkaESP
Adres elektronicznej skrzynki podawczej w formie identyfikatora URL:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/UMIGS
Adres elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miasta i Gminy Skoki: ePUAP.gov.pl » Katalog usług (lista usług) » Inne klasyfikacje » Klasyfikacja terytorialna » Wielkopolskie » powiat wągrowiecki » Skoki.
Dostarczenie dokumentów, w tym podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest możliwe w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałki: 900 – 1700, od wtorku do piątku 730 – 1530) do Sekretariatu (I piętro, pok. 13) następujących nośnikach danych: pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0, płyta CD-RW. Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie „złośliwe” będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. Szablony wniosków i podań akceptowane przez UMIGS wraz z opisami procedur znajdują się na stronie internetowej www.gmina-skoki.pl w zakładce Urząd/Co i jak załatwić w Urzędzie.
Numery z systemu TERYT
Numery kont bankowych
Od 1 stycznia 2014 roku dochody z tytułu podatków i opłat lokalnych, wieczystego użytkowania, dzierżawy, najmu i sprzedaży mienia komunalnego prosimy kierować na rachunek bankowy w BS Gniezno o/ Skoki o numerze:
Wpłaty WADIUM prosimy kierować na rachunek bankowy BS Gniezno o/ Skoki o numerze:
Wpłaty z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi prosimy kierować na rachunek bankowy BS Gniezno o/Skoki o numerze:
– sprawy merytoryczne: podatki 61 8925 819
– odpady komunalne 61 8925 816
– sprawy techniczne Platformy: dział IT tel. 61 8925 825