Koleje Wielkopolskie badają satysfakcję pasażerów

49

W okresie od 27 października do 11 listopada Koleje Wielkopolskie realizują wśród pasażerów badania jakości świadczonych usług, których celem jest poznanie opinii i oczekiwań pasażerów. Zebrane informacje pozwolą jeszcze lepiej dostosować ofertę przewozową do potrzeb podróżnych i podnieść standard świadczonych usług.

Badanie obejmuje m. in. ocenę komfortu podróży, poziom zadowolenia z rozkładu jazdy, czy też obsługi w pociągu. Ankieta dostępna jest online pod adresem: https://koleje-wielkopolskie.com.pl/ankieta2025.

Opinie pasażerów to istotny wskaźnik jakości świadczonych usług. Dzięki nim możemy reagować na ich potrzeby  i wprowadzać rozwiązania, które realnie poprawiają komfort podróży – mówi Dariusz Kaszyński, Rzecznik Prasowy Kolei Wielkopolskich.

Wyniki badań zostaną przeanalizowane i posłużą do wprowadzenia nowych elementów w ofercie przewoźnika. Dzięki opiniom pasażerów z poprzednich lat, kolejne stacje i przystanki wyposażone zostały w automaty biletowe, czy też uruchomiona została aplikacja do zakupu biletów na przejazdy pociągami uruchamianymi przez Koleje Wielkopolskie.

Kwestionariusz z pytaniami dostępny jest online, co oznacza, że można go wypełnić w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. Badania są całkowicie anonimowe, a samo wypełnienie ankiety zajmuje kilka minut.