Pierwsza akcja promocyjna w centrum handlowym KING CROSS MARCELIN w Poznaniu miała na celu zachęcenie poznaniaków do spędzenia wolnego czasu, a w szczególności długiego majowego weekendu w okolicach Poznania, a z naszego punktu widzenia w Parku Krajobrazowym „Puszcza Zielonka” i terenie naszej gminy.

W roku bieżącym planujemy jeszcze kilkakrotnie przeprowadzić tego typu akcję w innych centrach handlowych na terenie Poznania.

Kolejną imprezą promocyjną w której uczestniczyła gmina Skoki był udział w Pikniku nad Odrą 2006 w Szczecinie w dniach 5-7 maja.
Była to otwarta dla wszystkich weekendowa impreza organizowana na Wałach Chrobrego czyli w sercu Szczecina – miejscu znanym i lubianym przez mieszkańców miasta oraz turystów.

Jedną z atrakcji Pikniku były największe na Pomorzu Zachodnim targi turystyczne MARKET TOUR, organizowane nieprzerwanie od 1992 roku przez Zachodniopomorską Agencję Rozwoju Turystyki, a od trzech lat wspólnie z Międzynarodowymi Targami Szczecińskimi.

Piknik nad Odrą to doskonałe miejsce promocji ofert turystycznych wśród kilkudziesięciu tysięcy odwiedzających, szukających ciekawych propozycji wycieczek, kolonii, wczasów oraz pobytów w gospodarstwach agroturystycznych mieszkańców Szczecina i okolic oraz szerokiej grupy Niemców co roku odwiedzającej szczeciński Piknik.
Imprezę odwiedziły osoby zainteresowane podróżami, poznawaniem coraz to nowszych i ciekawszych miejsc, ale również aktywnym wypoczynkiem i interesującym sposobem spędzania urlopu.

Mieszkańcy Szczecina z dużym zainteresowaniem zapoznawali się z ofertą turystyczną Miasta Poznania i okolic, zwłaszcza dużym zainteresowaniem cieszyła się oferta Parku Krajobrazowego „Puszcza Zielonka” z jej szlakami rowerowymi oraz bazą noclegową.
Mieliśmy na stoisku także wielu gości z Niemiec oraz kilkanaście osób z Danii, Szwecji i Holandii.

Był to pierwszy udział gmin członkowskich PLOT-u w targach szczecińskich lecz na pewno nie ostatni.